Tuesday, April 17, 2007

το χειμωνα ετουτο

Τον χειμώνα ετούτο
άμα τον πηδήσαμε
Γι άλλα δέκα χρόνια
άιντε καθαρίσαμε

Κόμμα και ρετσίνα
κι άσματα επινίκεια
Είμαι δεκαεξάρης
σας γαμώ τα Λύκεια

Δεν είμαι Πασόκα
δεν είμαι ούτε ΚΚΕ
Βρε είμαι ό, τι είμαι
κι ό, τι τραγουδώ για σε

Οι μειοψηφίες
τάγματα ξυπόλυτα
σκαρφαλώνουν μέσα
σε σκοτάδια απόλυτα

Το τραγούδι ετούτο
το ‘πα το εβδομηνταεννιά
Σ’ αγαπάω ακόμα
αλλά εσύ είσαι κακιά


στιχοι/μουσικη:Σαββοπουλος Διονυσης



ποσο μα ποσο επικαιρο,θα το τραγουδουσα κι εγω αμα λαχαινε...
θα λεγα "σ'αγαπαω ακομα αλλα εσυ εισαι κακος":Ρ
ηταν βαρυς αυτος ο χειμωνας κι ας λενε πως ηταν ο πιο ζεστος των τελευταιων ετων..δεν ξερουν αυτοι...
απο το ΄79 οι 16ρηδες ακομα γαμαν τα λυκεια.κακο αυτο,θα πρεπε να χουν αλλαξει τα πραγματα απο τοτε.κι ομως λιγο αλλαξαν...αλλωστε οσο κι αν αλλαξουν τα πραγματα,οι 16ρηδες δε θα αλλαξουν.ισως τη σημερον ημερα κανουν λιγο παραπανω σεξ.

"οι μειοψηφιες ταγματα ξυπολητα"
πραγματι,μειοψηφιες,ανταρτες,ξυπολητοι αλλα με παθος.αμα υπαρχει παθος βρισκεις και οπλο.ετσι βρηκε σημερα το πρωι οπλο και ο τυπος στο πανεπιστημιο στη βιρτζινια.ειχε πολυ παθος για μια κοπελα και οπλισε το χερι του.εφαγε και 30 ατομα....τι σου κανει αυτο το παθος...αλλα ξεφυγα απο το θεμα μου κι ετσι..

2 comments:

Ervin Kondakçiu said...

Geia,
Psaxnw tos ygkekrimeno kommati alla den to vriske pou8ena mhpws 8a mporouses se parakalw na mou tos teileis mesw e-mail??
Efxaristw ek twn proterwn....!

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=rCIUFVZR_E8&feature=player_embedded